eylulyagizmoms_ Kızlar bebek arabalarının pusetine bazen oğlumu koyuyorum 18 aylık Bi kızım var ikisiyle iş yapmak zor oluyor gittiğim odaya götürmek için kullanıyorum. Beline bir zarar verir mi acaba. Hafif oturur pozisyonda gibi oluyor sanki
Mavininbiri eylulyagizmoms_ 6. Ayına kadar da öyle yaptım ben yoksa asla izin vermezdi birşey yapmamama
durukusunannesi_ eylulyagizmoms_ yok merak etmeyin anne karnındaki gibi dursun diye o şekilde zaten onlar rahatsız olmaz ama içiniz rahat etmiyorsa ana kucağı alabilirsiniz ben öyle yaptım evde
eylulyagizmoms_ Mavininbiri benimki de uzandığı yerde çok ağlıyor bide kızım gidip çekiştiriyor kardeşini. Hem orda daha rahat oluyor ama beline zarar vermesinden korkuyorum pusetin.
Mavininbiri eylulyagizmoms_ Yok vermez boşlukta olmadığı sürece beli anakucağı zaten rahatsız olacak olsa doğum olduğu gibi oraya koyulması önerilmez☺️