Bebeğinizin sarılığı var diye uyuyor aynı durumu bende yaşadım birde benim kızım normalden daha fazla kilo kaybı yaşamıştı. Zar zor uyandırıp sık sık emzirdim. Biberonla da sağıp veriyordum çünkü bazen uyurken meme ucum yumuşak diye uykulu halde ememiyordu biberonu daha iyi kapıyordu.