Rumukcum o aylarda bizde yaz a denk gelmiştik. Banada çişi acayip kokuyordu, kontrolde doktorumuza sorduk o da dedki hava ısındıkça yaz aylarında daha keskin kokar sıcaktan olur dedi. Zaten tek kokmayla belirti olmaz. Çiş yaparken ağlama, kızarıklık bunun gibi şeylerde olmalı. Ama içiniz rahat değilse tabiki doktora gösterin sorun. Oğlum iki yaşında 27 aylığız bu ara yine kokmaya başladı. Ve havalar cidden sıcak. 😅