Kızlar merhaba 10 ay 14 günlük oğlum var ve gün içinde bişi yesede yemesede bazen sık degil aralıklı olarak hafif öksürük te bile sanki boğazına Bişi kaçmış gibi kusucak gibi oluyor anlamıyorum neden öyle yapıtugını acaba diyorum alışkanlık haline mi getirdi cünkü ağzına bişi alınca farkettirmeden bi bakıyorum kusucak gibi tamam diyorum bişi var bakıyorum o anda var ama bazende gercekten yok yani hic bişi yokken bile öyle sizde böle olanlar varmıydı