Nursena0606 Umutmomss pardon ya ben var dedim ama değer farklı yazıyor. Arkadaşlar da yok demiş. Bilemedim.
Umutmomss Nursena0606 bizde anlamadık daha öncede verdi hiç böyle çıkmadı 0-100 çıkıyor hep o alttaki kafa karıştırdı
Findikzadem Umutmomss değeriniz 0.100 yanı negatif o altta yazan referans değerleri önemi yok sizin için önemli olan değer oda negatif
Nursena0606 lyl0742 Beta aldığınız kağıtta daha doğru değerler yazıyor. Benimki 954 müydü neydi beta çıkan kağıtta 3 haftalık yazıyordu. Hatta daha adet olmama bir hafta vardı. Doktor da çok küçük ultrasonda bile görünmez dedi.