Bebeğim aşırı hareketli kucakta bile sabit durmaz hep kıpır kıpır bir bebek ama bugün sabah uyandığından beri hep uykulu hep uyumak istiyor sürekli kucağıma gelip kafasını yaslayıp sakin sakin oturuyor burnunu falan yüzüme sürtüyor mayışıyor uyuyor 15 dakika sonra kalkıyor yine aynı sonra yarım saat sonra geri uyumak istiyor hep böyle geçiyor dişleri de patlamak üzere acaba bu sakinliği dişten kaynaklı olabilir mi yoksa hasta falan mı olacak diş çıkarma dönemin de böyle sakinlik olur mu ki birde bi sorum olacak iki post açmayayım bugün sabah yeni mama açtım ama üstü hani dümdüz oluyor jelatini açıyoruz ya öyle dümdüz değildi kabarmıştı açınca puf yaptı bu mama bozulmuş mudur yoksa öyle olması normal mi evolvia rp2 mamalardan