17 aylık bebeğim var cok hırcın sürekli ağlıyor sürekli istediği herşey olmayınca kafasını nereye bulduysa vuruyor bütün gün kafa vuruyor hatta öyle söyliyim. Yapma vurma dedikçe dahada vuruyor tepkisiz kalıncada vuruyor. Evin heryeri heryerde 17 aydır düzen oturtamadım yapamadım kendi psikojimde biraz iyi değil yani geçmişle çocuklukla alakalı diyim. Sürekli istemesemde dayanamayıp çocuğuma bağırıyorum bin pişman olsamda ertesi gün yine aynıyım. Beni anlayanlar vardır eminimki biliyorum yanlız değilim. Bugün uyuya kalmışım onu uyuturken uyandım bi hışımla yemeğe giriştim oyalanana kadar heryeri birbirine kattı bide üstüne yemekleri yemeyip yere fırlattı kırdı. Oturup ağlıyorum resmen ne yapacağımı şaşırdım ilk önce benim iyi olmam gerekiyor ki bi düzenim olsun bi düzenim olmadığı için çocuğu ihmal edip başka işe girişmeye çalışıyorum. Bunaldım yıldım. Canımı isteseler oğlum için canımı düşünmeden veririm o kadar çok seviyorum ki özellikle uyuduğunda o masum güzel yüzüne baktığımda kahroluyorum onunla kaliteli bi gün geçiremedim diye.