Çocuklar bizden daha kolay uyum sağlıyorlar her sürece bizim için alışması daha zor oluyor, kabullenmesi de.. sizin enerjinizde ona yansır unutmayın biz 8 ay kullandık bandaj tecrübeme dayanarak söylüyorum. Benim için de hep daha zor oldu ama güçlü olmak zorundayız, şükür ki tedavisi var ama bandaj ile ama alçı ile.. bir gün geliyor bitiyor ve taktığınız günleri hatırlamıyorsunuz bile