trakyalikizce tabiki düşünmek normal ve gerekli. Yolda yiyebileceği şeyler hazırlayın, meyve, hero baby, pankek gibi şeyler alırdım yolculuklarda ben. Bende sallayarak uyuturdum ama mesela arabada emerek de uyuyordu, bebek arabasında flan uyur. Zaten sizinki daha küçük olduğu için gün içerisinde daha çok uyur. Güneşten koruduğunuz sürece bişeycik olmaz.
Bizde haftaya Nevşehir’e gideceğiz çocukla zor olur diyorlar ama ne kadar zor olabilir ki 😊 gitmeye değer yinede