Selam kızlar kızım beş buçuk aylık ilk alttaki iki dişini çıkarıyor bardakla kaşıkla denedim çıt çit diye ses geliyor gözle görülüyor elle hissediliyor ama dişimiz daha ucunu vermiş küçücük . Merak ettiğim ne zamana kadar uzar ağızdan görünür bir hale gelir normalde akıllı bir bebeğim var ama şimdi ağlatmadığı bir dk bile yok çok huzursuz mutsuz diş eti yırtıktan sonra ağrısı biter diye biliyordum elime geliyorsa yırtmış anlamına gelmiyor mu hala acı mı çekicek bu halde kaşınır mi ne zaman rahatlar bu süreç hakkında Bilgi verin ilk bebeğim hiç bir bileğim yok evrelerini yazın bana