14 günlük olduk doğduğu günden beri öyle çok derin uykuya dalmadı hiç 🤦🏼♀️ Benim bildiğim yenidoğanları emzirmek için zorla uyandırırlar 😞Benim ki neden böyle 😞çok yoruldum artık, annem yanımda ama 10 gün sonra gidecek napacağım diye düşünüyorum sürekli😔 Var mı böyle bebeği olan normal mi bu karnını doyuruyorum ,altını değiştiriyorum , gazını çıkartıyorum ama uyku süresi çok kısa 😔