Merhabalar benim ilk tecrübem gerçekten bilmiyorum gidişat doğru ama biz 31 mayısta yaptırdık sünnrti iğne ile uyuşturma oldu sonra kesildi birinci si uyuştıtmaya göre bebeği. Çok ağladı kolunu bacağını zor tuttuk sanki canlı kestiler ben içeri giremedim korkudan bu norma mi sizce ? Uyuşturdular ise niye ağladı çok neyse eve geldik pansuman yaptık normal emekledi ayağa kalktı ama her bezini açınca aglıyot hale bebeğim 10 aylık geç kaldık aklınız varsa erken yaptırdyn doktor öyle dedi bize birde. Bize özelde yaptırdık üstelik bize iki krem verdi karıştırıp buzdolabı poşetine az kesip içine sürüp kremi pipisibe koyuyoruz. Sonra bezkeyin dedi hala öyle yapuyorum bugün 12 gün 5 gün önce pipisi ucu normale dönmüştü derisi sonra tekrar kızarsı ama morarık değil doktorla sorduk kreme devam dedi normal miş ama her bez değiştirdiğin de çocuk koyamet ağlıyor ben çok yorum okudum borda kısa sürede iyileşen bizim ki mi tuhaf anlamadım