sarmaliklahana Kızlar hepsiburada hello baby (e bebek) içi Polarlı dısı su gecirmez montlar 119 TL. Ben bu sene ve seneye için 2 tane aldım. İhtiyacı olan baksın renk ve bedenler mevcut.
sarmaliklahana tatlibiranneo benım kızım 20 aylık suan 12 kg 87 cm. 2 tane 4 yaş için aldım canım. Suan baktım 5 yasa kadar var ürünlerde tek tek bedenlerine bak
Nrgngr tatlibiranneo benimki şuan 8 ay önümüzde ki kısa 1 yaşı doldurmuş olacak 3 yaş aldım bedenleri küçük denilmiş yorumda 1 veya 2 beden büyük alınmalı
sarmaliklahana Ronron ben magazadan inceledim. 2 modeli var. İçi Polarlı olanı var onu günlük giydirmek için aldım biz yaz kış dısardayız çünkü. Birde yagmurluk gibi ince olanı var onu begenmedim bende. Suan aldıklarım içi Polarlı model olandan
Nrgngr Ronron kulaksiz modeller var içi polarli çok beğendim ben sıcacık tutar 2 çeşit var iyice detayları okuyup bakabilirsiniz
sarmaliklahana Nrgngr cok cabuk gidiyor evet ben hemen yazdım da. Tabi post altlarda kalınca gözükmüyor. Yine bişeyler indirimde olursa yazar haber veririm 🤭
Nrgngr sarmaliklahana siz dedikten sonra baktım yeni renkler eklenmiş ve büyük bedenler de var teşekkür ederim 😆
tatlibiranneo Nrgngr bende 4 yaş ve 5 yal aldım olmazsa birini iade Edip birinde ikinci çocuğa saklarım
Nrgngr tatlibiranneo fiyat diğer yerlere göre çok iyi bende 2 3 tane alasım var 4 5 yaş illaki giyer birde unisex alıyorum erkek kız giysin 😂