Serap2 Kızlar yarın oğlumun devlet Hastanesi’nde randevusu var ama sigortamiz yok herhangi bi ucret alirlarmi 4 aylık oğlum görümcem dedi 18 yaşına kadar devlet karşılıyoms ama bilemedim size sormak istedim
defmommy Serap2 benim kızımında sigorta yokken direk muayene girememisti önce hastaneye para ödedik sonra muayene oldu
BetulDefnee Serap2 yetişkinler sigorta yoksa 8 9 lira ölüyordu şu an olsun olsun maksimum 20 olur alsalar bile. Randevuya saatinden önce gidin ama vezne uzak oluyor bazen
sezer2022 Serap2 adı üstünde özel alır ama devlet 18e kadar ücretsiz diye biliyorum,, bu arada eşin dükkanı mı varda Bağkur ödemiyor yoksa birinin yanında çalışıp mı sigorta yapmıyorlar