Selam bebeğim 18’inde 3 aylık yabancılarda durmuyor ağlıyor bugün babaannesinde bile ağladı. Düzelir mi zamanla küçük olduğu için mi böyle yoksa daha da artar mı merak ediyorum. Bebeği böyle olanlar varsa cevaplarsa sevinirim. Ben bu kadar insanlardan korkmasını istemiyorum ne yapmam lazım ?