Mugerrr merhaba, bebeklerde ekolali dediğimiz yani konuşulanları tekrar etme olayı normaldir. iki tip ekolali vardır biri anlık diğeri gecikmiş ekolali şeklindedir. anlık olan siz ne derseniz anında size tekrar etmesidir gecikmiş olan da sizin daha önce söylemiş olduğunuz şeyi arada hatırlayıp kendi kedine söylemesidir. konuşmaya geçiş sürecinde normaldir, özellikle geç konuşan çocuklarda daha uzun sürer, sonra zamanla kaybolur… beklenilenden uzun sürerse bir uzmandan yardım almanızda fayda var