waffle-seven-anne Bebegim 40 günlük kızlar dil bagi vardı. Cerraha götürdüm bugün. Bakti hemen odasinda kesiverdi. Ben daha cok ağladım oglumdan 🤭 hafif kanadı sonra gecti suan emiyorda bir skntida oluşmadı çok şükür. Böyle dil bagi olanlar varsa korkmayın ♥️
waffle-seven-anne Sevde_Efe41 dogdugunda sarilik olmustu kan aldirirken hemsire annesi dil bagi var bir cerraha gotur dedi ordan bildik canim