_suada42 Selam anneler.KIZIM 1 YAS 2 AYLIK OLUCAK DAHA 3 DISH CIKARMISH.ENDISE ETMELIMIYIM?YURT DISINDAYIM GELIR GELMEZ GOTURUCDM DOKTORA
Oanne 1 yaşa girecek hiç dişi yok doktor diğer gelişim basamaklarını aştığı için normal diyor Ama doktora da götürebilirsiniz yine de