uznnzu- ya belli olmuyor çocuktan çocuğa işte. Kızımın böyle olurdu bi hafta sonra hemen patlardı üstlerinden delik delik olurdu dişin geleceği yer. Ama bazı dişleri mesela kabarırdı ama 1-2 ayda zor çıkardı. Ya birde sıcaklarda biraz daha zor oluyor. Ateşi falan çıkınca Allah yardımcınız olsun. Bizimki 2 yaşına gelecek en son azılar kaldı hala devam huzursuzluklar