Hansmomyy Kaç keredir farklı konularda başlık açıyorum ama kimse cevap vermiyor neredeyse. Umarım şimdi verilir. Çok sıkılıyoruz yapacak hiçbir şey bulamıyoruz. Tüm aktiviteleri tükettik sanki. oyuncak yada aktivite önerisi olan var mı ?
Aslicamm Hansmomyy merhabalar, @okuyor un açtığı postları incelediniz mi 12-13 ay için baya şey vardi 🥰 şu an 14-15-16 aydayiz biz 😂
Elika00 Hansmomyy hava sıcak en güzel aktivite dışarıda. Hangi ildesiniz gidip güzel yerleri gezebilirsiniz. Nohut suyundan köpük yapabilirsiniz.
Hansmomyy Elika00 ahhh yaptık onları da yaptık şu sıralar havalar hep yağmurlu o yüzden tıkıldık eve. Nasıl yaptınız köpüğü acaba
Elika00 Hansmomyy hazır nohutlar var ya yaylanın falan onun suyunu blenderda bıztttt yapın köpük hale geliyor onunla oynayabilir içerisine gıda boyası da ekleyebilirsiniz. İrmik yağ undan da kinetik kum yapmıştım ben.
kitapkurdubebeninanasi Hansmomyy merhabalar oğlumla her gün yeni oyunlar aktiviteler deniyoruz. Denediklerimizi instagram ve tiktoktan ‘harikaaktiviteler’ sayfamdan paylaşmaya başladım. Her aya uygun öneriler paylaşıyorum. Dil gelişimini destekleyen yapımı basit ama kazanımı çok olan oyunlar. Siz de bakabilirsiniz hatta dün akşam da 1 yaş üstü çocuklar jcin reels paylaştım fikir olur size de😇
Hansmomyy kitapkurdubebeninanasi yaaa çok çok iyi yapmışsınız ama şöyle bi eksiğim var ki sosyal medya kullanmıyorum çok üzüldüm bunun için 😕😕😕