Beyzaaa canım ben kızımı bugün ortapediye götürdüm ayağında hafif düz tabanlık varmış ve evet içe hafif basıyor dedi yazın bol bol d vitamini yani güneşe çıkarın dedi bir de bize ortapedik tabanlı özel yapım ayakkabı yazdı ortez protez de yaptırılacak ayagı büyüdükçe doktor görecek ve geçer dedi yani daha küçük dedi bu arada kızım 2 yaşına girecek Nisa’nda