Herkese iyi günler bebeğim 5 ay 19 günlük ancak sanki beni tanımıyor gibi herkesin kucağında duruyor herkeste susuyor anneme gideyim diye huzursuzluk yapmıyor ağlamıyor beni tınlamıyor sanki bazı bebekleri görüyorum annesine gtmek için ağlıyor annesine atılıyor fln benim bebeğim neden böyle değil üzülüyorum bana düşkün olsun istiyorum