Kahveninrengi sizi cok iyi anliyorum deli oluyoduk uyutana kadar eşim hatim indiriyordu böyle bisey yok aslaa uyumuyordu yarim saat uykumu olurr bende sallamicam ben diyenlerdenim mecburr gazi olunca sallamak rahatlatti suan sallanarak uyuyor beşikte atak donemindesiniz buyuk ihtimal bizde atak 3.5 da basladi 4.5 5 aya kadar surdu kabus gibiydi emmek istemiyo ve uyku var ama uyumak istemiyordu geçiyor emin olun geçiyor uyku eğitimini cok dusundum ama aglataarak ona egitim vermicem çaresizligi oğreticem diye vazgectim sadece rutin olusturduk,cok kucuk uyku duzeni oturmadi daha yavas yavas oturucak sabirli olun geçecek insallah