Semrakrbck Bu özel aşıları aylara göre ne zaman ve kaç doz yaptırdınız biz 3 ayda rotarix yaptırdık 5 ayda menenjit ve ritarix olacaktı sanırım
Elisa34 Semrakrbck menenjiti yaşına girdikten sonra önerdi 13ve 15 ci aylarda yaptırdık iki doz 17.ci ayda üçüncü dozumuz var
Nurseoz_55 Semrakrbck 2 ve 4. Ayda rotarix yaptırdık 3 ve 5. Ayda bexsero olduk 13.aya bi dozu kaldı 7. Ve 14. Aylarda nimenrix yaptıracağız
Mamaaaaa merveozsoy Benim doktorum çok geçiştirdi zaten düzenli bir doktor da tutturamadim son zamanlarda hep bu doktora gittim menenjit konusunda soğuttu, kaçıncı aylarda dedi doktorunuz
Nurseoz_55 Semrakrbck her doktor Farklı öneriyor ayları rotarix ve bexseroyu 3 ve 5 te yaptırabilirsin yada rotarix i 2 ve 4 de yaptırabilirsin demişti aynı anda ağır geleceğini düşündüğüm için Farklı aylarda yaptırdım bexsero tek başına bile ateş yaptı
gizemgnd Semrakrbck 3. Ayda rotarix ve bexsero olduk. 5.ayda da aynıları olacakmış. Bir de 1 yaşından sonra bir doz daha dedi
Semrakrbck Nurseoz_55 benim ilk çocukta 3 5 rotarix oldu ama bexsero 2 doz nimenrix bir odz oldu doktor öyle önermişti ama bexcero hangi aydı hatırlamıyorum