ozgesahiiin Kızlar kızım 4 günlükken sarılık oldu.onu atlattık şimdi 13 günlük.Yine sarılık artık yoruldum gerçekten normal mi ???Bu arada 37 haftalık hemde düşük kiloda dogmustu..
ALPARSLAN_bey ozgesahiiin bizim sariligimiz 50. Günlükken anca geçti uzayan sariligimiz vardi çok şükür atlattik 3 aylık olduk şimdi geçiyor merak etmeyin bol bol emzorin