Benim kızım 10günden beri huy değiştirdi eskiden gece uykumuz iyiydi gündüz hiç uyumazdi şimdi gece 12 1de uyuyo öğlen 2e kadar uyandıktan yarım saat snra bi daha uyuyo 2 saat falan uyuyo şimdi yine uyudu. Uyuması güZel ama çok fazla uyuyo gece geç yatıyo yatırımıyım gündüz diorum bu defada ağlıyo. Annemde kızıyo ne istiyorsun bırak uyusun hasta olsa ağlardı bişeyi yoktur dio. Ama neden böyle oldu anlamdm (annelik çok farklı biriymiş çok uyuşa neden çok uyudu az uyusa neden az uyudu oluyomuş🤦🏻♀️)