ipekannesi Merhaba güzel anneler. Kızım 22 aylık ve hep geceleri emen bir bebek oldu. Uykuya emerek geçiyordu şimdi yeni yeni kestim emzirmeyi. Üst ön dişlerinde kahverengi lekelenmeler var çok üzülüyorum ne yaptıysam geçmedi. Erken dönemden itibaren düzenli fırçaladık hep şekerli gıdalar da hiç tüketmedi ama neden oldu bilmiyorum. Bu durumu yaşayan annelerden fikir öneri rica ediyorum. Sizce dönen başlıklı diş fırçası geçirebilir mi lekeleri? Bu diş fırçası için henüz küçük mü? Bu lekeler çürüğe dönüşür mü ve nasıl geçer sizce lütfen fikirlerinizi paylaşın fotoğraf eklemeye çalışacağım şimdiden teşekkürler 💐
Elika00 ipekannesi biopedianın diş macını var canım onun yorumlarında görmüştüm deneyebilirsin istersen doğal hemde Ali Fuat serpen in markası ünlü bir doktor
ebru3457 ipekannesi benim kızımın kahve değil ama onunda siyahımsı lekeler var damla kullanıyorduk ondan sonra kaldı lekeler gitmiyor 14 aylık bende çok şikayetçiyim bu durumdan
Kokolopo Merhaba diş hekimiyim, gece beslenmesi de kullanılan demir ilacı da böyle lekelenmelere sebep olabilir şarjlı fırçayla çok bastırmadan çıkarmayı deneyebilirsiniz. çıkmazsa bir diş hekimine giderseniz 1 dakikalık bir temizlemeyle çıkacaktır.
Kokolopo aysegultuna Merhaba tetrasiklin grubu antibiyotikler dişte renkleşme yapabilir ancak onlar da gebelere çok nadir durumlarda reçete edilir
ipekannesi @Leo2020 çok uzun zaman önce kullanmıştık demir damlası ocean marka. Şuan kullanmıyoruz 🤷🏼♀️
Leo2020 ipekannesi yaa biz de ocean kullanıyoruz şu an bir tedirgin oldum ben de. Bir de gece emziriyormussunuz aslında mama yapar derler emzirmek değil de. Geçer umarım 🙏🏻
ipekannesi @Kokolopo öncelikle cevapladığınız için çok ama çok teşekkür ederim Allah razı olsun hemen bir sarjlı diş fırçası edineceğim umarım yaptırmaya ikna edebilirim eğer geçmezse en yakın zamanda bir diş hekimine götüreceğim. Normal doktor muayenesinde bile kusana kadar ağlayan bir bebek olduğu için kendimce halletmeye çalışıyorum ilk etapta 🥰❤️
Kokolopo ipekannesi rica ederim, görüntü harici problem oluşturan lekeler değil bunlar merak etmeyin. İleride diş hekimi fobisi oluşmaması adına yalnızca muayeneye bile olsa götürmenizi tavsiye ederim zamanla alışıyorlar :)