Kızlar 28 günlük ikiz bebeklerim var emzirmekte çok zorlanıyorum sütüm zaten yetmiyor mama veriyorum da olan sütümü de emzirmek istiyorum göğüs ucum yok silikon uç kullanıyorum uğraşıyorum yani emzirmek için ama şöyle bir sorun var ben bebeğin birini emzirirken daha o doymadan diğeri ağlıyor onuda beraberinde emzirmek için almaya çalışıyorum tek baktığım için memeye yerleştirmem silikon ucu tutturmam çok zor oluyor çok hırpalanıyor bebekler o yüzden bende sağıp biberonla veriyorum ama çok üzülüyorum memeden emziremiyorum diye tek tek emzirsem diğeri ağlamaya başladı mı emen çocuğumu bıraktırmak zorunda kalıyorum çok üzülüyorum kızlar sağıp veriyorum diye besin değeri düşer mi sütün sağıyorum uyanınca hemen veriyorum bir meme birinin diğeri öbür bebeğin her emzirmede değiştiriyorum bi memeden çok geliyor cc olarak hak geçmesin diye uğraşıyorum bu kadar üzülmem ince ince damla süt kovalamam lohusalıktan mı acaba yaşayan var mı bu durumları bana yardımcı olur musunuz yada siz nasıl yapmamı önerirsiniz akıl akıldan üstün sonuçta fikir verin lütfen 🙏🏻