Benim de kızım 7 mart doğumlu, oyuncağa uzanmıyor, eline verdiğimde dokunmak istemiyor, ellerine dokunduğumuzda sinirleniyor, doktoruna sordum normal olduğunu, bazı bebeklerin dokunulmaktan hoşlanmadığını belirtti. Bu ara oral dönemde oldukları için ellerini keşfediyorlar bu yüzden sık sık ellerine bakıyor ve 2 elini birden ağzına sokmaya çalışıyor😂 keşif dönemi olduğu için engellememek gerekiyor, bol bol keşfetsinler bakalım..☺️