Bebeğim 8 aylık oldu son zamanlarda ağzında olan her şeyi püskürtüyor gün içindede yapıyor o hareketi. Yemek işini oyuna çeviriyor bir şey hazırlamak istemiyorum artık emzirmek yetersiz kalıyor gibi emdikten sonra hala açlık sinyalleri alıyorum ama ek gıdayıda istemiyor of. Nasıl bir çözüm bulabilirim yanında olumsuz bahsetmemeye çalışıyorum şarkı falan söylüyorum yok bazen ağzında biriktiriyor en son hepsini bana doğru püskürtüyor😞