1prenses1prens_ Kızlar param hesabıma aktarılmadı e devlette de ödeme çekildi gözüküyor bilgisi olan var mı ?? Yada benim gibi parasını alamayan oldu mu
1prenses1prens_ Sosyal hizmetleri arıyorum sabahtır hep meşgul çalıyor :( ptt ye gitsem çekebilir miyim
Taha19- Hesabıma Aktarmaya bastım cuma günü gelmedi e devlet de baktım kurum ödemesi yoktur diyor bugün PTT ye gittim sordum PTT de para kalmamış ziraat ATM de çektim parayı
1prenses1prens_ Taha19- bende hesabıma aktar dedim Salı gunü msj geldi cumartesi paranızı çekebilir siniz diye bugün e devlete girdim kurum ödemelerinde ödeme gözükmüyor sosyal yardım bölümünde de para çekildi yazıyor merak ettim
1prenses1prens_ Deniz87 ptt den size msj geldi mi bana Salı günü geldi cumartesi çekebilirsiniz diye ama hala hesabıma yatmadi bende bekliyorum
Taha19- 1prenses1prens_ ayın 7sinde alıyordum sonra bana da mesaj geldi cumartesi 10 nün da çekebilirsiniz diye bende hesabıma Aktarmaya bastım ama gelmedi bugün gittim PTT ye ziraat ATM de çekebilirsiniz dediler çektim orda
Peragunes Kızlar ben ptt müşteri hizmetleri ile görüştüm bugün aynı şekilde bende de ödeme çekildi diyor ama hesaba gelmedi , Dediler ki yoğunluk sebebiyle gecikmeli geçecek , ödeme çekildi diyorsa bankanız iş günleri içerisinde hesabınız da olur