Yasemin_meva Hanımlar bebeğim 2 aylık 5450 kilosu doktor emzirme aralığını uzat kilosu fazla dedi siz ne düşünüyorsunuz
bayankitapkurdu Yasemin_meva kaç kilo doğduğu ki. Hem sadece anne sütü aldıysa normal. Benim kızım 3,5kilo doğdu. 2.ayında 5.900 dü kimse bana böyle bişey demedi
bsclk77 Yasemin_meva benim oğlum 3,5 kilo doğdu 1. Ay kontrolünde 5300 gr geldi, anne sütü aldı sadece , ama doktorumuz kilosu fazla demedi , sadece sana helal olsun anne sütüyle 1800 gr aldırdığın için bu çocuğa dedi 🤣
Girlpower Yasemin_meva benim kızım 3400 doğmuştu ilk ay 1200 gr 2. Ay da 1000 gr almıştı 5500-5600 falandı yani doktor hiç de fazla dememişti normaldi🤷🏻♀️
kasimonbes Yasemin_meva bence gayet iyi daha dis donemi var kg verecek gida reddedecek. İciniz rahat olsun
canparelerim Yasemin_meva benim oğlum tam 1ay kontrolünde 6kiloydu, doktor neyle besleniyor dedi sadece anne sütü dedim tamam bişey olmaz o zaman dedi zaten 4200doğmuştu. Kilo alımı ayı büyüdükçe düşüyor zaten merak etmeyin tek sağlıklı olsunda gerisi önemli değil🙏🌸
BetulDefnee Yasemin_meva 8 haftalık da mı bu kiloya ulaştı , bizim 9.5 hafta da 5300 dü doktor iyi dedi ama fazla demedi
kahvepres Yasemin_meva ama halada kim göryr ck zayf dior sanki yeni doğmuş diorlar e doktor iyidir diorm.ama yine aynı laflar herks bisi der ama kilo alimi 3 aynda fazla olmadi nedense
sarmaliklahana Yasemin_meva hiç dinleme kılo alacagım 6.aya kadar sonra zayıflıyorlar 🙄 dişi yürümesi hareketi derken kılo almıyor. Bneım kzıkmda ahem emiyor hem mama alıyordu doktor 2.auda mamayı kes dedi ama sütüm yetmiyordu kesmedim 6.aylıkken 9 kıloydu 14.ayına kadar o kıloda kaldı. Suan 21 aylık olacak 12 kılo düşün 🙄 3700 54 cm doğmuştu
livanurvealpinannesi61 Yasemin_meva oğlum 2 aylıkken 5600 gr dı doktor gayet iyi dedi.hiç sık besleme demedi. Sadece 4 aylıkken 7500 kiloya yakın olduğu için kilosunu çok fazla bulmuştu.