Arkadaşlar merhaba. Bilgisi olan fikir verirse çok sevinirim. Saçlarımı yıllardır ombreli olarak kullanıyorum. Son zamanlarda beyazlarım arttı. Kuaförüm ısrarla tekrar ombre yapalım diyor ama artık istemiyorum çünkü beyazlarım tam anlamıyla kapanmadığı için tatmin olamıyorum sonuçtan. Bir de en son 3500 -5500 arası fiyat verdiler. Ben de niyet ettim evde kendim boyamaya. Zaten saç becerim de vardır. Son ombremden kalan yıpranıklık da var bu arada. Diplerimi 7.1 gerisini de 10.1 numaraya boyamaya karar verdim izlediğim videolar neticesinde. Ama öncesinde açıcı kullanmalı mıyım bilemiyorum. Ne yapmalıyım bilen duyan varsa lütfen yazabilir mi😊