Doğum yapalı 9 ay oldu hiç adet olmadım ve 3 ay evvel spiral taktırdım o zaman hafif lekelenmem olmustu hiç böyle birsey yaşamadım yani afedersiniz ilk defa bugün kan gibi pembe leke ve ardından kan damlaları geldi ama suan hiç birsey yok bilmiyorum adet olacağımı sanmıyorum peki neden olabilir iliski vs sebebiyle de değil çok aklıma takıldı doktor randevusu alıcaktan zaten ayın 20sinden sonra ama böyle oluncada aklıma takıldı şimdi