Bende Ankaradayım Farklı bir doktora gittim. Doktor Güler yüzlü fakat aklım daha çok karıştı. Sorularıma cevap yazıyor ancak cevaplar anlaşılır değil tıpçı değilim sonuç olarak ancak o dille yazıyor ben araştırıyorum. Bana diyet yapmamı söyledi. Et süt yumurta tavuk domates susam kuruyemişler mercimek bunların hepsine alerjisi çıktı. Bende o da hiçbirini yemiyoruz. Üstüne çapraz olacak başka besinlerde var. Ispanak gibi... ne yapacağımı şaşırdım Bülent beye gitmeyi düşünüyorum fakat istemsiz endişeleniyorum ya daha çok kafam karışırsa diye lütfen giden arkadaşlar yardımcı olsun.