motherofLeyla Kızlar bugün rota virüsü ilk doz yaptırdık, ama sormayı unuttum banyo yaptırılır mı yoksa diğer aşılardaki gibi 3 gün felan beklemek mi lazım?
oglumubeklerken motherofLeyla rota aşısı agizdan damla şeklinde veriliyor zaten banyo ile bir alakası yok tabi ki yaptirabilirsiniz
PatronBebek motherofLeyla o zaman banyoyla bi alakası yok. İğne yerinde sıkıntı olmasın diye duş önermiyorlar