Kızlar doğumdan sonra ki süreciniz nasıl geçti? Benim 7 gün oldu hala uğuşuk kesi yeri yürürken fazla kaçırırsam ağrım oluyor biraz ve ben korse giymiyorum daha başlamadım sıkı bişey dikişlerimi patlatcak gibi geliyor yanlış mı düşünyorum tayt giydim geçen öldüm dirildim kaşıntı ve uğuşukluk oldu sizde durumlar nasıl?