Merhaba biz 18. Ayda bıraktık daha doğrusu bırakmak zorunda kaldık emziğimiz kayboldu bulunduğumuz yerde de bulamadık netten siparişte geç getiriyordu deneyelim dedik unuttu. Yalama bizde de vardı ama bunu tehdit olarak kullanıyordu eğer bir şeye hayır diyorsak çevresindeki nesneleri yalamakla tehdit ediyordu bizi dilini çıkarıp 😀 ilk başta aldırmadım devam etti sonda istediğin yeri yala annecim ama çok pis, dilin pis olabilir vs sürekli konuştuk onu bıraktı. Uykuya dalış ilk zamanlar zordu , gece emzik diye sayıklıyordu ama atlattık yani. Ki benim kızım birini ağzında birini elinde taşırdı. 3 yaş az değil unutması bir tık daha zor olacaktır biz 20 aylığız tamamen çıkardı hayatımızdan. Bol bol anlatın emin olun çok güzel anlıyorlar ☺️