Bence gerekli, yemek yerken çocuğun kendi kendine oturması bile anneye destek. Önüne yiyecek birşeyler koyuyorum, kendi kendine yemek yemeğe çalışirken bizde yiyoruz. Hem bizi izliyor ne yapması gerektiğini öğreniyor. Bilmiyorum ben seviyorum kullanmayı. Yerde bile yesen bebeği kucağında tutmuyorsun onun rahatlığı yeter. Ikea antilop var bende iki çocuğumda da onu kullandım. İkinci el alıp deneyin bence , işinize yaramazsa geri satarsınız. Çok para vermeyi gerekli görmüyorum ben.