rumeysakse2505 Kızım 2 aylık rota aşısını yaptırmalı mıyız kararsızım. Ne zaman yaptırmalı bilmiyorum hiç
zeynepzeze Bugün yaptırdık. Doktorum gücünüz varsa yaptırmanız iyi olur. Diğer türlü daha ağır atlatıyor bebekler dedi. Kararı size bırakıyorlar ama yapılsa iyi olur diyorlar