Bezden rahatsız olmaya başladı bırakmayı denemek istiyorum en azından hazır olup olmadığını anlatım nerden başlayalım nasıl yapalım bilmiyorum geçen yaz çok küçük olmasına rağmen küçük çişini hep ec ye gidip yaptık buyuk söylemiyordu hala götürdüğümde yapar çabuk alişacagını düşünüyorum havalarda ısındı nereden başlayayım tecrubeli anneler🌸