Prensesannesi_24 Arkadaşlar kullandığınız güneş kremi var mı çocuklar için kızım var 1 buçuk yaşında güneşe çıkaramıyorum öğlen zararlı olduğu için siz kremi sürüp çıkartıyor musunuz güneşe
hunilimomy Prensesannesi_24 öğlen saatlerinde mecburi olmadıkça çıkmıyoruz ama çıkarsakta güneş kremi mutlaka sürüyorum bulunduğum il felaket derecede sicak çünkü ben dayanamıyorum ki bebegim dayansin
irva Prensesannesi_24 Çok sıcaklarda öğlen vs hiç çıkarmıyorum.Çıkmam gerekse bile oğlumu anneme bırakıyorum.Ama ben normal zamanlarda da çıkarken oğluma güneş kremi sürerim zaten.
Mrvll Prensesannesi_24 öğlen saatlerinde mecburi olmadıkça çıkarmadım. İncia natural güneş kremini kullanıyorum
Mrvll Prensesannesi_24 öğlen saatlerinde mecburi olmadıkça çıkarmadım. İncia natural bebek güneş kremini kullanıyorum