Merhabalar. Bebeğim bugün 20 günlük oldu. Özellikle öğle uykularında ciddi problem yaşıyorum. Sürekli memede kalmak istiyor yatağına yatırdığım an gözlerini açıp ağlamaya başlıyor. Gaz problemimizde var maalesef. Bu durumu yaşayan var mı ? Önerileriniz neler ?