Papatkokusu123 Elflnaaa merhaba benim oglumda 2 aylik ama ben kaldirmiyorum kendi uyaniyor uyandiginda emziriyorum
Nurbost Elflnaaa inanır mısın doğduğundan beri hiç böyle dertlerim olmadı. Saat başı uyanan bir oğlum var şükür
Elflnaaa nkizilates ben de kaldırmıyorum zaten sağlık ocağına gittim oradaki hemşire de 2 saate bir kaldır gece Emine süt daha yaraşlı oluyor dedi çünkü 20 günde 100 gram almış kilo alamamış
Zeyada07 Kızım 2 ay 4 günlük gaz problemi olduğu için saat 2-3 buluyor uyuması emzirip yatırıyorum kendisi ağladığı zaman emziriyorum haricinde kaldırmıyorum çok uzun saatler olmadığı sürece
nkizilates Elflnaaa aaaaa 20 günde 100 gr mı? Canım çocuk çok aç kalıyor o zaman. 2 veya 1,5 saatte bir kaldır o zaman.
martannesiii Elflnaaa bizde yaşadık o sorunu 2,5 aylık oldu 2 saatte bir uyandırıp emziriyorum yoksa kilo kaybı oluyor ne zamana kadar sürecek böyle bilmiyorum
Raydemir Elflnaaa bende kaldırmıyorum fakat gece 1 ile 5 arası emen bebekler gece ile gündüz ayırımını daha erken yapıyorlarmış benim bebeğimde 2 aylık ve ben 2 ay boyunca gece hep emzirdim sabahları çok huysuz ama geceleri uyuyor ilk zaman emzirmemin faydası olduğunu düşünüyorum
Raydemir Elflnaaa kendi uyanıyordu hep uyuyan bi bebek değildi hep emzirdim ama şimdi gece gündüz ayırımını biraz biraz yapıyor 11 de yatıyor 5 e kadar uyuduğu oluyor emzirmiyorum uyanmıyor
Pinartkz Acıkınca ellerini emmesinden belli oluyor öyle kalkıp emziriyorum güzel bir emince 3-4 saat içinde kalkıyor ama güzel emmezse 1 saate bir kalkıyor bebeğime uyum sağlıyorum
DrkAyz Elflnaaa Gece eğer uyanmıyorsa mama takviyesi yapabilirsin hiç değilse günde iki defa benim bebeğim başlarda sarılık olmuştu ben o şekilde yaptım 1 hafta kadar sonra zaten acıktıkça kendi uyanmaya başladı yinede bı doktoruna danış kuzum
1Cicianne Elflnaaa çok gazlı bir bebekti kendisi kalkıyordu iki saatte bir şimdi 2 aylık olmak üzere farklı mama kullanıyorum şükür sancısı yok bazen kalkıyor bazen kalkmıyor gece