ikicocukluanne bende Casual Cadillac Air modelini kullanıyorum, arabamdan çok memnunum çok sağlam konforlu sürüşü kolay fakat eşimin doğu görevi sebebiyle şırnaktayız memelkete gidip geldiğimiz için e haliyle tek gittiğim zamanlarda oluyor biraz ağır olduğu için uçakta vs zor oluyor henüz 6 aylık garantisi falan duruyor ,küçük baston bir model alıcağım için satıyorum Eğer düşünürseniz söyliyim dedim. Sıfır almayı düşünüyorsanızda kesinlikle casual markayı tavsiye ederim 😊