Ya bir yaşına geldi hala debam uyku problemi tükendim yaz geldi evim yine cehenneme döndü balkonu kapatsam sıcaktan uyumuyor çocuk açsam uçak sesi araba sesi sanki evin içinden geçiyor ne yapicam ben gündüzleri asla uyumaz oldu deli gibi uykusu var ağlıyor durmuyor gözleri kapancak ayaklarım koptu ama uyumuyor kaldırıyorum oynasın diye oynuyor tekrar uyumak için ağlıyor yine ayağıma alıyorum yine canlanıyor ayaklarım koptu nedir bu ya