ozggee2
Canım çok normal emmek istemesi mide büyüyor ve sütün hazmı çok basit hemen acıkırlar 6 aylım olunca ek gıdaya başladınmı düzene girer
Ben bir haftadır sadece akşamları Yatmadan bir saat önce hero baby kaşık maması veriyorum 4+ akşamları midesini turuyor oğlumun şuan 5 ayın içindeyiz başlamamın sebebi süt yarıyor ama diş eti kaşınma aşamasındayız yaz geldi o süreçte zatıflıyor bebekler en azında kilosuda iyi olursa bağışıklığı çökmeden atlatırız tabi doktora sorarak başladım
Ve gece uyanma sıklığıda azaldı banada iyi geldi valla
🥰 mama verince su vermeti ihmal etmeyin