Merhaba hanımlar kızım 13 aylık oldu yürümeye başladı artık yavaş yavaş şimdi ben Vicco dan ayakkabı almıştım onu dışarda giyiyor fazla dışarı çıkaramıyorum arada parka gidiyoruz ayakkabıya alışık değil istiyorum ki evde de ayakkabı giysin ayağı alışsın Vicco dışında önereceğiniz ilk adım ayakkabı öneriniz var mı