Hilalkahraman yok gerçekten olacak iş değil çeken bilir demesi kolay 2 ay hatta 3 ay çektik.ilaca basvurmadik meyvelerden sebzelerden yardım.alalim dedik günü kurtarıyordu oda nasıl kurtarma kakasini yapacak diye yavrum kan ter içinde kalıyordu yaptigida keçi pisliği gibi küçük küçük.o kadar lifli şeyler vermeme rağmen en son artık kan.geldi.cocuktan çok şükür ilacı verdik.bagirsaklari düzene girdi.bosuna çocuğa işkence çektirdik 3 ay lifli beslencek diye ilacı da sadece 3 gun kullandık yani