Oglum uc yaşında Ramazan bayramında ızın alıp tuvalet egıtımını tamamlamıştım. Bır kaç kez buyuk tuvaletını yaptı sorun yoktu sonra ıse başladım anneme bıraktım o gündür bu gündür anne anne bez bağla dıyor. Kafayı yıyecegım asla büyük tuvaletını yaptıramıyorum. Ne lazımlıga ne tuvalete ne klozete oturuyor..napcam ben? Büyük tuvaleti geldıgını hıssettıgı anda hemen ayağa kalkıyor bıttı bıttı dıyor..bu arada ayakta yapan bır oglum var büyük tuvaletını.tuvalette su ıle oynamasına bıle müsade edıyorum ama geldıgını hıssettıgı anda cıkalım dıyo aglıyor